Nu kan ni sluta tjata

Efter en välbehövlig semester gör jag nu ett litet gästspel här på bloggen. Orsaken är alla dessa böner från enträgna fans, och ett behov av en plats för att lugna släktens oroliga sinnen under min kommande långresa. Men UD har inte lagt ut några speciella varningar för Sydafrika, än så länge, så bara lugn. Jag funderar istället på hur mycket solskyddsaktor man ska ta med sig. Och om det verkligen är nödvändigt att ta med sig en sovsäck som tål -3 grader? För var ska då all shopping få plats?
Ja, ja som ni förstår bär det snart av till Sydafrka. Kul, kul!  Ja så kul har man när man är ute och reser. Iaf med bror min. Honduras, det var grejer det! Men lite dåligt på lejonfronten, så man får hålla tummarna nu.  

Kommentarer
Postat av: Maria

ÄNTLIGEN! Halleluja! Du - hade så bra därborta!

2008-09-25 @ 20:01:51
Postat av: Arne

Hörru, vart är det där kortet taget? Känner jag inte igen...

2008-09-28 @ 13:57:00
Postat av: Anonym

Nämen, det är ju Roatan ju. Notera de ljusblå väggarna!

2008-09-28 @ 20:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0