Men svara då!

Sitter här som på nålar. Väntar på att få höra från Lillebror. Men inte då, tyst som nere i en hasselsmus håla. Han har ju övergett Svedala den lille, till mitt stora förtret. Åkt till Honduras för att leva livet, och lämnat mig hemma! Jag vill ju också med. Sol och bad ni vet. Varmt och massa billig shopping. Marthin kan gräva sina brunnar och jag titta på- en perfekt kombination. Men här sitter man och regnet strilar på fönstret och han sitter väl där nere under något solparasoll och tar ett spadtag i timmen.
För att uppdatera världen i stort har alltså lillebror åkt till Honduras som praktikant, vet ej riktigt vad han ska göra, ryktas om vattenprojekt och brunngrävning. Hmm. Iaf åkte han i veckan och vi har inte hört ett knyst sedan dess. Och jag som är så nyfiken. Har han överhuvudtaget kommit fram? Hör av dig nu Marthin! image15

Anar man inte en liten flaggstångsliknande filur där i bakgrunden?

Kommentarer
Postat av: sis

ja han lyser med sin frånvaro den lille marthin. jag kan glädja dig med att det idag har varit sjukt varmt här i HK och att jag svettas som en gnu.

2007-09-17 @ 14:34:45
URL: http://smalin.blogg.se
Postat av: Nunn

Men nu har han skrivit sa det star harliga till!
Varme finns det gott om har, den dar regnperioden har jag inte sett ett dugg av...forutom igar kvall nar vi var tvungen att skrika at varandra nar vi satt inne i huset eftersom regnet smattrade som rena angvalten pa hustaket...
Och det har med tidsaspekten ar helt stort i huvet tycker jag, nar ni sover ar det ju bara eftermiddag har!

2007-09-17 @ 22:42:35
URL: http://marremupp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0