Med tunga ögonlock...

Kan man kola vippen av ren uttråkning? Känns som så nu iaf. Sitter med mitt projekt och skriver in siffror i datorn och kollar i en hög med papper. Tror jag skriker rakt ut. Alla kontorsnissar- hur står ni ut?!
Tur som är, man kan använda datorn till mycket. Nästan viktiga saker faktiskt. Ni vet, kolla post- kan komma viktiga grejer där och så nätverka. Det är ju superhett. Ett måste enligt diverse tidningar. Och var gör man det bättre än på facebook? Nej så det så. Måste tänka på framtida karriärer, det vet väl alla att utbildning inte spelar någon större roll om man har de rätta kontakterna. Är man inte en Trumpdotter får man ta till andra metoder.

Kommentarer
Postat av: sis

jag väntar med spänning på de utlovade bilderna. för mig blev det ännu mer shopping igår då vi var över till Kina! två gucciväskor, 3st klockor, en klänning en marc jacobs jacka, en tunika, ett par låga converseskor...hm kanske nåt mer jaja dags för lite bilder på min blogg också kanske! (och ja allt är fake...)

2007-09-23 @ 15:41:03
URL: http://smalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0