Systers födelsedag!

eller, ja, rent tekniskt var den för en och en halvtimme sen, men nu ska vi inte vara så'na. Så GRATTIS Mallan, allra världens bästa syster!

Måste helt enkelt lägga in en bild på ditt alterego, stroketomten, för att du ska få de riktiga hemmavibbarna.

image31

Måste ju få komplettera din glammiga bild av dig själv och sedan kanske det känns tryggt att veta vartåt det hela bär i väg nu när du börjar komma upp i ålder. Krumrygg, skäggväxt och hasande gång kommer inom kort att vara ditt liv. Så passa på att njuta... Förresten, fin vink, bilden får gärna upprepa sig i januari, med en mer välfylld säck.

Värsta dåliga samvetet och jag är en dålig syster känslor. Men vad göra? Tänk om du och Marthin bytte plats, då vore jag i perfekt tid! Får sluta älta nu och dra fram jag hade föreläsning åtta till fem brandtalet.
Men paketet då? Jag är inte förvånad om kineserna har luktat på det och slitit upp det i ren desperation. Då får de iaf reda på vad deras liv hela tiden saknat, och kanske kan fylla igen det gapande hålet i deras vardag med ett litet komplement i affärerna. En finemang till förklaring för att bortförklara alla ev förseningar.

Till sist- Vad var det för en dag? Var det en vanlig dag? Nej, det var ingen vanlig dag för det var Malins födelsedag! Hurra, Hurra, Hurra!
Kram!



Kommentarer
Postat av: Nunn

NEJ!!!! Vad gor du syster? Nu kommer jag langta annu mer till julen, vilken stamning i bilden! Tur att stroketomten ocksa missar julen...grattis sis #2 forresten!

2007-10-28 @ 20:14:09
Postat av: sis

man tackar man tackar! Bilden är ett stort plus, vad ni alla kommer sakna mig i jul...stackars er.

2007-10-29 @ 15:34:08
URL: http://smalin.blogg.se
Postat av: Nunn

Fast far jag som jag vill sa kommer det inte vara sa manga hemma i hudik till jul...muhahaha!

2007-10-30 @ 21:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0