Höst i Hudik

Tillbringade helgen hemma i Hudik. Mottog uppvaktning och muntrade upp mina päron som är alldeles ensamma i ett stort hus. Resten av syskonskaran har flytt landet så jag axlar ett stort ansvar.
Helgen stora begivenhet- ut i skogen skulle vi och leta svamp. Mysigt, höstigt och god belöning. Trodde jag. Ingen svamp, ingen svamp, ingen svamp. I timmar. Till slut TRE kantareller. Som ett hån. Fick skavsår på köpet. Varför åkte vi inte till Ljusdal och köpte ett skitasnyggt 50-tals sideboard till mig som jag ville?

                                                       

                                        Lokalpatriot!
                                                               

                                                                       
                      
                                                          Var är svampen?       Här är svampen!


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Hej Elin! Heheh,,, jag har hört att det är dåligt med svamp i år! Jag ville oxå ut, men en äldre kvinna här sa att det inte finns svamp iår nästan och finns det någonstanns så håller de hemligt om det. Typiskt! Men det var ju en fin svamp på bilden heheh. Hoppas det är gott med dig!! Kram

2007-10-08 @ 11:59:41
URL: http://mirjams.blogg.se
Postat av: sis

i would like to have an update sooon!

2007-10-23 @ 17:27:38
URL: http://smalin.blogg.se
Postat av: Anna Sofia

du har blivit utmanad! kolla på min blogg! 26 oktober 2007! Lycka till!

2007-10-26 @ 15:02:07
URL: http://anna-sofia.lyrics.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0