På väg

Här sitter man nu i Uppsala, inte så många mil tillryggalagda ännu men väskan är packad, blåsbälgen är med (kamerarengöring, enligt försäljaren mycket nödvändigt) och snus till att muta byråkratins nördar är med. Eller till desperata svenskar långt hemifrån.
Resan började sådär, höll nästan på att missa tåget när familjen skulle fota mig med alla väskor vid tåget. Är de oroliga att det var sista fotot på donnan? Lejonmat nästa? Eller att resan helt enkelt skulle ta slut i Uppsala för att jag inte orkade kånka längre på alla väskor? Sovsäcken tar verkligen en ohygglig plats ska ni veta.
Som vanligt har man prickat in ett tidigt-på-morgonen-flyg och satsar på nattbussen om några få stackars timmar. Så det är nog bara tack och godnatt, och Afrika nästa!
  Bye, bye Hudik. Om en månad grabbar jag tag i handtaget!


Kommentarer
Postat av: Maken

det gick rätt bra med mobilerna med

2008-09-28 @ 22:06:53
URL: http://thestoryofmywife.blogg.se/
Postat av: Anna

Lycka till nu! Jag kollar lite på lgh i kalmar åt dig=) medan du är borta och jagar leijon..

2008-09-29 @ 18:51:10
URL: http://anabrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0