Högar av tvätt

Tog tag i saken idag. Berget var på väg att tippa över. Hamnade i dilemmat med de där 10 år gamla utan resår redan för en vecka sen. Klarade dock femman genom en runda på stan, Större garderob har sina fördelar. Tyvärr är det svårt att skjuta upp det hela allt för länge. Droppen är nog när det är tio grader ute och man bara har shorts och pyjamasbyxor att välja på, eller de där onämnbara brallorna från högstadiet. Så idag skedde det. Trumpetfanfar. Stortvätt! Så nu klarar man sig i en månad till.

Kommentarer
Postat av: sis

du kanske kan komma hit och fixa min tvätt också när du ändå håller på. springer snart runt på campus i min födslodräkt. har tvättat en gång sen jag kom hit...och då hade jag bara med mig en ryggsäck med kläder...kris kris lingonfis.

2007-09-20 @ 11:35:59
URL: http://smalin.blogg.se
Postat av: Nunn

Inte ska tvatta din systers klader, utan du ska ju definitivt komma hit o tvatta mina klader istallet!
Det ar varmare har ocksa...hoppas jag ;)

2007-09-22 @ 23:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0