GRATTIS PAPPSEN!

Idag är det en STOR dag! Pappa fyller 50!

Det kan man inte tro men så är det. Flytt landet har han i ett försök att komma undan alla påminnelser. Men si det går inte i denna kommunikationens era. Men han har tagit det med stil får jag säga, ingen motorcykel, skinnjacka eller getskägg har synts till, än så länge.

Så stort grattis lilla pappa, utan dig skulle världen vara lite kallare! En pappa i toppklass som är väl unnad att vi alla hojtar så högt vi kan -HURRA, HURRA, HURRA, HURRA!


image22

GRRAAAATTTTIIISSS!!!!

Kommentarer
Postat av: smalin

jaså det kom inte upp förrän ca 21. liite sent grattis tycker då jag som var flera timmar före med mitt grattis.

2007-10-04 @ 05:04:39
URL: http://smalin.blogg.se
Postat av: Anonym

Du, jag hade dem faktiskt på fika här idag, och överräckte present. Smaka på den du!

2007-10-04 @ 21:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0