Regnet det öser ned...

Det är precis vad det gör. Och på min sista lediga vecka till på köpet! Men det finns ju en del fin fina sätt att trösta sig på. Shopping. Jag och mamsen tog oss en tur i det shoppinggrandiosa Hudiksvall. Räcker iaf i några timmar, och om man inte varit där på någon månad si så där... Storfyndade på en stor plåtbox för foton.  En av de där oumbärliga sakerna här i livet. Men ni vet väl känslan - måste ha, nu med detsamma. Eller är det min lilla inneboende alien som poppar upp och tar över besluten?

                                                                         image10 KÖÖÖÖP!

Kommentarer
Postat av: lillasyster

ååå är det en sån där snygg från det där franska boute...hm sisådär med min franska...jaja är det det som hör till kaffeburken, syburken mm?
är nu i nyköping och njuter av regnet.

2007-07-10 @ 20:57:19
URL: http://smalin.blogg.se
Postat av: anna

Tja du! Nice liten blogg du har. Har snackat med min prins...Bil till Växsjö och slaggning hos Eva i Linköping är numer klubbat. Hoppas bara du inte ska journa där i krokarna nu bara...Väntar på ett pling från dig när du är redo att sightsea mig runt de där joggingrundan på 5 km, du som är stadsbo hittar ju bättre än en lantis som jag...Glöm inte att du mer än gärna kan få öva och karva lite i mitt ben, den där fettknölen måste bort! Illa qvickt! Ciao!

2007-07-17 @ 09:28:20
URL: http://anabrd.blogg.se
Postat av: Maria

Den dar killen plagar mig ocksa. Kooop!
Tyst med dig!

2007-07-18 @ 04:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0